Tuesday, February 17, 2009

Sleep...

Akhirnya... aku dpt tido for 8 hours (tp terjaga2)...
tido kol 3.30 pagi.. i didnt go to work today...
i feel so tired.. i need time to rest.. so this is what i did..

* i do think about him alot.. tapi aku tau.. dia tak ingatkan aku... he wants to have his life as what he want... i gave it to him.. and i guess he's happy... i shouldn be regret coz i did evrything i can for him.. aku teringat dulu bila dia mula2 muncul dlm idup aku. aku x mau.. sbb aku tau hubungan tu mcm mana... but he keep showing his effort to have me. sampai satu tahap aku berfikir, kenapa dia yang tuhan berikan pada aku. end up, aku pikir mungkin dia boleh jaga aku lebih baik dr org2 sblm ni. mungkin jugak dia yg ditakdirkan utk aku.. jd aku redha terima dia seadanya dia.. seikhlas hati..

bila jadi cam sekarang ni... sekali lagi aku perlu redha.. sebagaimana aku redha bila tuhan berikan dia pada aku dulu..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template