Tuesday, February 24, 2009

Bukan dia sebut IZLAH ka? mua a a a !!

Emekssss was here! heheheh.. akhirnya emek muncul jugak.. actually ada cerita disebalik kemunculan emek kat umah yaya ni.. emek ada event kat country heights. smlm suraya ajak dia jumpa.. dia dok bg alasan dia sgt busy dan x sempat nak klua dr kawasan tahanan. suraya majok...

smlm aku blk kl, suraya pun citelah cemana emek xmau klua, bg alasan busy, klua utk 2 jam pun tak boleh and emek kensel plan pi umah mas.. aku senyum je sebabnya kawan aku 2 org ni sama je.. (jgn marah aaa). mlm td aku pi balik subang ngan suraya. amik baju. actually aku da takde ati nak balik ke kawasan sana lagi.. aku pun x tau lah ni cemana. nnt aku pikirlah.. buat masa skrg aku nak rileks sini dulu..

balik dr amik baju, suraya nak bli topup. aku drive masuk pi esso kat tepi jalan. ntah nape aku pi esso tu pun aku tatau. selalunya kitorang hanya akan berhenti kat petronas atau shell shj ok.. tp ttiba aku masuk esso.. dr jauh masa nak masuk parking, aku da nampak seorang awek yg berjalan menuju ke myv nya dengan pakaian yang sgt sopan ala2 penyanyi nasyid..

dlm ati aku siap ckp " minah ni sure balik opis trus pi dating sampai tak sempat salin baju" (well.. i always did that) aku ngan yaya turun.. aku lalalala je la masuk dlm esso.. yaya lambat skit. ttiba yaya ckp kat aku " tuh.. hang nampak dak kawan hang?" aku cam blur.. kawan aku?? sapa?? sapa pulak yg berada di area bangi tu kan.. "kawan hang la kat blakang tu!!" (muka yaya da kelat ni)

aku toleh.. emek tengah tkedek2 bukak pintu esso. kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! emek klua dating! tp bila kitorang ajak dia kata busy... tp bole pulak datimng ye!!! mmg hangin la suraya kan.. mua a a a a! emek dgn muka penuh bersalah menerangkan keadaan. tapi sorry dear... ko kantoi dgn nyatanya! hek hek hek! suraya declare merajuk ok..

yg best tu, bila tanya nama mamat tu, emek bgtau la azman. ttiba bila balik umah yaya tanya aku. apa nama mamat td? aku jwbla azman kan.. bole yaya silap dengar. yaya kata dia dengar nama IZLAH. apa lg gelak la aku.. adoiyaiii... depa buat dah perangai bg nama kat org sesuka hati ni!

hasilnya.. arini emek berusaha utk lari dr event and tido kat sini.. ok apa.. paling tidak dia akan menyediakan dirinya utk dengar keluhan aku... :) padan muka ko emek.. merajuk dah si yaya.. yaya plak, padan muka jugak! hehehhehe!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template