Monday, February 2, 2009

Suxxxx!!!

Actually i am suppose to write about my CNY holiday, my days in kl with the kids, and of coz gathering with my uni's close friend yesterday.. but end up.. i must write this in order to calm myself and feel better!

My job now is terrible and sucks. i need new job. tapi time gawat camni bukan senang nak cr keje baru. masa mula²... xde org lain yang di ambik mg la nampak kita ni indah².. email well done la.. good job la.. so on.. tp skrg da amik yang lain, yang sentiasa bising sana sini menunjuk kan dia buat keje, org da x nampak kita lagi..

i've been given 3 mths to perform. after 3 mths kalau tak perform (dimata dorang) thats it! im done with the company. (katanya sume org pun akan di bg 3 bulan untuk perform) tapi yg x puas hati, apa yang da buat sebelum ni mcm dorang buat x nampak je. aku yang built up balik relationship company dengan org tm, repair sana sini sampai sume dah kenal company ni.. selesai masalah itu ini dengan tm. tp.. ntah.. cam da x nampak.

well.. actually masa masuk, dah ramai yang warning about the boss. org sume ramai berhenti sbb x tahan dengan dia. but for me, aku pernah keje dengan boss yang 10 kali lg teruk drpd yang ni. so.. xpe lah.. i hope i can tahan. nak kata aku x tahan dengan dia x jugak.. yang lg betulnya, aku dah tak tau apa job function aku kat sini.

by the time di ambil bekerja dulu, aku as a liason person antara company dengan tm. entertain, build up good relationship and repo for the company. thats what i have done for the 1st 3 mth. tapi makin lama makin pelik. di suruh cr bisness, ok.. fine... on my name card i am business development exec. so.. aku buat.. then kena sound suruh buat sales.. im starting my sales now.. buat appoinment dengan customer and pegi.

tiba² arini baikkk punya sound. ggrrrrrrrrrrrrrrrr.. aku pun da tatau apa nak ckp la... yang pasti mmg ramai org dlm ni x puas hati dengan top management and of coz aku akan lebih serious mencari keje! doakan aku sahabat² sekalian.. i need job now.. in the same time aku try jugak perform mcm man yang dorang nak. and hopefully dpt la memenuhi apa yang dorang nak..

hemmmm.... well.. buat masa skrg... aku sgt demotivated. tatau dah nak buat keje cemana.. bole??? uhuksssssssssssssssssssssssssssss!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template