Monday, February 16, 2009

Move on...

Lately rasanya sume yang aku taip sume sedih la kan.. ntah la.. sampai bila rasa sedih ni, aku pun tatau. kkdg aku rasa aku sgt kuat. da 2 ari aku ignore dia.. aku x reply msg dia... aku x pikup call dia.. and he said, he miss me.. mcm mana aku nak percaya lagi?? dah x bole nk percaya sikit pun..

Kalau nak ikutkan, mcm tak caya je.. tp kenyataannya.. benda da jd.. pecaya ke tak ke.. da depan mata.. kalau dipikirkan balik, aku patutnya rasa release... da tak payah nak tambah beban... jaga dia itu ini, da tak payah nk cr dia separuh mati kalau dia x pikup or x msg, aku da tak payah nak nangis² bila dia buat perangai bengong dia tu, da tak payah lagi nk pikir pasal dia bila dia x msg aku @ this time kiranya aku da x payah da nak pikir pasal dia lagik la kan?

hemm.. btul jugak.. anyhow aku kan penah mention, hubungan kitorang ni xde perancangan. apa pun utk hari esok je. nak kawen? jauh sekali... yang buat aku menangis skrg, bila pikir idup sendiri.. and aku jenis yang mengingat. tgk itu ingat dia, tgk ini ingat.. tu yang buat aku sgt sedih..

Apapun.. i have to move on.. jodoh tu mmg x ada...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template