Thursday, February 19, 2009

Lerai...

Last nite, i did something yang aku rasa sgt membantu... aku rasa since aku berduka cita, i had forced myself to forget, i had forced myself to ignore sumtin yang sebenarnya aku x rela.. aku teringat kak aini kata, jangan paksa sesuatu yg kita mmg xleh buat. btul... paksa punya pasal, aku jd separuh pengsan da..

What i did last nite buat aku lebih tenang... buat aku lebih kuat... i dun want to force myself anymore.. go with the flow... aku teringat doa aku hari² lately, so aku rasa kenapa la nak paksa diri sgt... yg penting pendirian aku tetap... kukuh... aku redha... aku berserah... Allah lebih tau apa yang terbaik buat aku..

"Ya Allah, rahmat-Mu aku harapkan, janganlah Engkau serahkan (segala urusanku) kepada diriku walau sekejap mata, perbaikilah segala urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah selain Engkau..."

2 comments:

Anonymous said...

dont hang your head in sorrow bebeh..

:)

CaSRieNa said...

yeap... i will not.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template