Friday, February 13, 2009

Mencari kekuatan..

yeap.. here i go again.... mencari kekuatan... cemana nak adapt kan diri balik to my single life tanpa perlu attached pd org.. kena balik biasakan diri makan sendiri, beli barang sendiri semua pun sendiri. smlm aku nangis.. nangis sepuas hati. kesalahan kali ni bukan kecik.. tak boleh nak maafkan dah..

arini rasa da penat.. air mata mcm xnak klua biarpun sakit ati tu sgt².. jln terbaik, aku x nak pikir cemana idup aku lepas ni without dia.. just tempuh je idup ni apa pun yg dtg. dia ni sgt berpengaruh dlm idup aku. lebih dr org lain sblm ni. sbb tu bila dia buat camni aku rasa sgt frust and dikianati!

as what kak aini ckp, gunakan apa yg dia buat salah tu as a benteng utk aku terus rasa kuat. he is nothing witout me.. he know that.. hemm... nak buat mcm mana.. benda dah jadi. no turning back. i have let him go... apa pun jd lepas ni, bukan tanggungjwb aku lagi...

Hem... aku mohon kekuatan yang aku rasa saat ini, terus menerus ada dengan aku. insya Allah.. aku mampu... AKU TAK TAU APA YANG TUHAN DAH TETAPKAN UNTUK AKU ESOK DAN AKAN DTG. SEBAB TU APA PUN YANG JD SEMALAM DENGAN HARINI, AKU REDHA...

* frens... thank u so much... wish me luck..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template