Thursday, February 5, 2009

War...


i know I'm a bit late writing on this issue. but I'm not gonna write about it a lot because i feel so sad and sorry for them. Last sunday, i went to Amcorp mall for the Gaza selling event. yea... sesambil tu nak tgk artis tapi bila tgk gambar² perang yang dorang letak tu, aku jd sgt sedih. tgk sekeping dua je. pastu aku langsung xnak tgk.

kalau aku tgk news kat tv pun, aku akan tukar chanel or aku akan lari jauh dr tv. i cant watch it. nak dengar apa pembaca berita tu baca pun aku tak sanggup. i did try to watch it once, tp nangis...

i did contribute some.. even tak banyak, aku harap bila donation tu semua disalurkan.. ianya membantu.. hemmmm... Ya Allah.. berikan mereka kekuatan dalam menempuh ketentuanmu.. amin.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template