Saturday, February 21, 2009

Please go away from my life...

Well.. aku sbenarnya cuba la mengakhirkan relationship kali ni witout aku x memaafkan org, without rasa teramat marah kat org.. tp nampak gayanya x berjayalah... wat ever yg kononnya di ckp tu xleh pakai..

so nasiblah.. aku dah x kuasa nak layan. aku rasa syg aku yg selama ni ada pun da jd benci. aku ada baca, memaafkan atau tidak, itu adalah aku. and aku tau apa akan jd kalau tidak memaafkan.. so.. buat masa skrg, mmg tiada maaf bagimu.

kali ni ayat aku mmg kasar skitlah kan... sila lah berambussssssssssssss dr idup aku ni, mmg tak sedar diuntung...

well.. aku rasa Allah dah tunjukkan semuanya pada aku.. so apa lagi... i shudnt be sad. dia mmg x layak utk aku. so... TOLONG JANGAN GANGGU IDUP AKU LAGI!! go away with that BITCH! u deserve her!

* pd kengkawan, aku da buang number maxis. esok br aku cr number lain... so... korang tunggulah aku msg korang dengan number br ok? daaaa...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template