Tuesday, February 17, 2009

I'm lost!

Untuk sementara waktu, aku x balik umah sendiri kat subang. kat mana aku mengabiskan masa merawat luka? biar aku ngan mereka2 yang tertentu je tau. aku still nampak byg dia kt mana2 je.. and byg2 tuhla yang aku mohon sgt diambil kembali. seperti mana hatinya diambil dr aku.

td balik subang, pack brg dlm beg yang agak besar.. housemate da sedih da sbb dia rasa aku bawak diri. and of coz, aku sendiri sgt sayu nak tutup umah. terpaksa.. kalau aku dah kuat nnt aku balik dan tido. (statement ni org2 yang tau je fhm kenapa aku sampai bawak diri dr umah). arini ada masanya dada sesak.. mata da bergenang, tp aku xleh nangis. setakat tu je lah. air mata dah x laju mcm ari2 smlm.. aku dah penat sgt kot kan?

esok, i decided to take an EL. dugaan kan? time keje tengah berserabut, time tu jgaklah masalah hati dtg. hemmm.. takpe.. aku kan kuat! aku tpk arini, selama ni dia asyik ckp, dia takut bila aku pi keje.. keje aku byk jumpa org. nnt sure aku akan terjumpa someone yg lebih dr dia and aku akan jatuh cinta dan tinggalkan dia... tapi apa yg jd sebaliknya.. dia yg begitu..

hemmm... penyakit tersalah jalan aku akan dtg time2 mcm ni. ingat dulu masa mamat tak guna tinggalkan aku sbb bini dia dah beranak tu, aku siap sesat... pdhal tempat yang mmg aku ari2 pegi dengan mamat tu ok..

so.. today its happen again! sepatutnya aku amik KUALA LUMPUR kat hiway tu, ttp aku telah mengambil JOHOR BAHRU! aku mmg menggelamun la kot time tu. or terlalu byk yang aku pikir. dah la signboard JB... aku tau la "dia" tu dr JB kan.. perlu ke aku terrrramik simpang JB tu? aisyiooooooooo!

and last nite (da subuh actually) i did sometin stupid sebenarnya. kalau korang pernah dengar lagu taufik batisah yg tajuk dia usah lepaskan, korang sure tau yang lagu tu sgt touching. mmg boleh teriak pasal la kan..

aku jumpa lagu tu dlm enpon suraya.. so aku gatal la pi dengar.. apa lgi, kacau bilau la ati aku yg br nak tenang. and what i did is, i call him. aku pasang lagu tu bg dia dengar. dia dengar sampai abis ok. sambil tu suara dia.. yang.. syg... syg... adoiyaiiiiii.. aku sgt sentap! meleleh air mata. and after dia letak, aku sgt sedih ok.. and masa yang sama, aku rasa sgt bodoh!! i am not suppose to call him. kan dah elok da ignore jek.. isk isk isk!

arini cite ngan kak aini kat chat, dia bole gelak guling2.. tensi tau.. and aku nekad x akan dengar lagu taufik batisah tu lg.. mmg boleh pengsan la kalau dengar..

hemmm.. im getting better... isnt it?? yeah.... hopefully!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template