Wednesday, February 18, 2009

Cukup2lah...

Well... arini da keje semula.. xkan nak cuti je kan. gila.. Life goes on.. rasanya cukupla kot seminggu merintih pasal hati.. xde apa pun yg dpt.. lg sedih ada..

I think positively.. kalau x sakit sekarang, sooner or later aku tetap kena tinggalkan dia. ni br setahun, da sakit mcm apa je kan.. kalau bertahun2, tatau la apa jd. nasib baik kitorang blum kawen. katalah dia buat perangai camni lepas kawen, mampus... mmg pitamlah aku. paling tidak masa ni x ada ikatan pape..

kalau pikirkan balik, mmglah dia selalu tolong aku kesana kesini, buat itu sesama, buat ini sesama kan... tapi, aku rasa byk jugak dia buat aku nangis. semua yang aku buat x penah puaskan ati dia. bila dia buat perangai bengong + tak matang dia tu, lg merepek aku dibuatnya. bila kami bgaduh pasal benda² yang x sepatutnya jd gaduh tu, aku kkdg rasa bodoh jugak la kan..

lg bodoh bila dia tunjuk ego dia tu. aku ni pujukla dia mcm nak rak.. lg ke ye dia buat perangai.. dulu masa still attached to each other, apa pun perangai buruk, aku terima. bila pikir skrg, rasa tak berbaloi la sume tu kan?

actually there are certain time bila aku rasa fedup dengan dia. and aku berdoa moga ada penyelesaian. there are time where aku penat dengan dia, and aku wish moga segalanya diselamatkan... skrg baru Allah perkenankan doa aku. sekarang baru aku lepas belenggu.. setiap apa yang jd ada rahmatnya.. and this is it.. 1-1 aku sedar.

Semuanya terpulang pd masa utk heal my pain. mcm sebelum2 ni.. Insya Allah aku kuat utk semua ni.. Aku kena ingat, janji tuhan itu pasti.. apa yang baik dibalas baik. Doa org teraniaya itu diangkat ke langit. Doa aku hanya mahukan ketenangan dlm menjalani hidup... itu shj.

*Muhammad Fareez bin Arbak, i have give u all u want... sy dah buat yg terbaik utk kita. tapi qada dan qadar tuhan melebihi segalanya. I leave u behind... whateva we have discussed is still remain. beringat saje lah...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template