Monday, February 2, 2009

Padington House of pancake - The gathering, an unexpected announcement..



Last few weeks, alin send an sms saying that she'll be fly again to dont know where lah kan. and inm her sms, dia hope to see all of us before she fly. oleh sbb minggu yang dia nak tu cuti, most of us balik kampung la hape la sebagai kan.. so she fix new date.. 1st feb. so semalam semua pun berkobar² la.. nak jumpa kol 3 kat the curve.

Kairin org paling awal sampai.. next is me, tini, zida, bad, nana, and guess what.. seperti biasa, alin adalah org terakhir sampai!!! well.. we've already expected that actually. ni sume stock yang janji kol 3 tapi sampai kol 4 jugak ni.

at first, venue kat secret recipe. bila kena tang tini ngan kairin, sume x stuju. ari² bole makan.. so oleh sbb kitorang ber3 yang dtg dulu. merayau lah kami mencari tempat makan. actually aku ada 2 kumpulan sahabat baik yg sgt berbeza cara hidup.. 1 group yang suka makan tempat yg agak mewah and happening, 1 group lagi yang sederhana... mamak or tepi jalan.. tapi yang sama adalah.. dorang sahabat ketawa dan menangis and of coz... GILA! hehehhe..

so.. we have select Paddington House of Pancake. aku da penah makan benda alah ni kat midvalley. so.. xde masalah la dengan pancake yang ada berpuluh² jenis masakannya ni. the rest, this is their first time. so masa kitorang ber3 kat meja tu, terasa sume benda nak order. end up amik 3 dish.. share dengan bad and zida.

mana cukup beb... nana, alin, apai sampai.. order lagik! haahha... mmg memasing muka dah cam lempeng! nasib baik lempeng mat saleh. lawo la skit. smlm tanya khabar memasing, talk about life.. and of coz.. majlis kairin nnt.. but something shocked me out. Alin make an announcement yang she's getting enggage in march and kawen ujung tahun.

aku x tau nak express cemana. speechless actually. happy of cos la kan. tp.. ntah... terasa makin jauh ketinggalan kot.

huru hara tempat tu jdnya.. paling aku x larat... bila dorang dok mengira ex bf aku since belajar. adoi mak aih... pening aku! aku rasa kalau setiap kali reunion ke gathering ke.. mmg itu la yang aku kena. erk! lupakan psl diri sendiri dan perasaan.. so... smlm mmg best.. miss them alot. sgt!

dorang akan cerita balik pasal sume ex bf aku... yang mana ensem.. yang mana hampeh.. yang paling ingat my ex yang bernama Anip. hahaha.. aku pun x kan lupa anip beb. sgt poyo!!! berlagak jgn cite la kan.. mua a a a.. smlm topik anip buat dorang sume gelak.. and they ask about my current partner.. well.. told u before.. aku xnak share about my relationship dengan sesiapa... biarlah rahsia. hek hek hek!

so... kesimpulannya.. dorang akan dtg to my place next month for makan. nak jugak aku masak.. well.. no worries.. jom! :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template