Monday, February 23, 2009

Nothing to lose!

Day by day i am getting better.. i have nothing to lose sebenarnya... ada dia pun dlm idup aku, bila pikir balik menambahkan beban je. dulu masa bahagia kononnya tu, tak nampak... bila dah buat mcm ni, nampak la 1-1... mcm biasa, bila kita centa kita jd buta. kita membutakan diri. even terasa susah pun, kita akan create alasan and buat benda tu something yg x membebankan langsunglah konon.

tapi kenyataan tetap kenyataan. kita xleh nak sembunyik kan.. bila da mcm ni br sedar. takpe lah.. paling tidak aku terselamat sebelum jd lg worst. at least aku x ditinggalkan dengan status janda.. ada anak.. like syidah said, ive been thru something yang lagi worst dr ni. tp aku survive.. sedih mmg la sedih.

kalau nak dikirakan aku sgt sedih tau.. tapi nak wat cemana... byk hikmahnya.. on the spot punya... aku mmg x regret apa² lah.. seriously. aku sgt bersyukur... cume sesekali tu sakit la jugak ati. well.. apa pun, aku tetap akan lupakan dia.. apa yg aku penah buat utk dia aritu dia sebut 1 -1.. so.. teruskanlah mengira.. :)

well.. bosan lah bercerita pasal org yg x sedar dek untung and x bguna.. aku sedang berusaha membahagiakan hidup aku, dengan cara aku sendiri.. :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template