Friday, November 28, 2008

Its hard to day but it is..

Luahan perasaan utk hari ini.. matilamak.. ni entry yang ketiga utk arini. hahahahah! aku punya blog, suka ati aku la kan nak post bape banyak. eheks... well.. nak buat luahan perasaan yang ntahla.. aku pun tatau.. tp rasa nak jugak bercerita.

some people ask, ko dok umah sorang ke rina? ko xde housemate ke? ahaksss.. ada... of course ada. if u look at my previous blog, aku ada letak pasal my housemate. its just that keadaan da berubah.. sgt berubah. and i dunno how its change. its all sudden. aku dah biasa duduk reramai.. mayb aku blum sesuaikan diri dengan keadaan rumah yang x ramai. yelahkan.. dok ber2 je. tapi.. dah dekat setahun.. aku still x dpt sesuaikan diri kah?

dulu masa keje tempat sama, ok.. awal² aku pindah keje pun ok. tp lama² jd renggang. aku x tau lah maybe ada yang tersinggung ke apa ke. but i guess no. xtau lah dalam tak sedar kan? she didnt reply my sms (s0metimes she did, but oftenly.. NO) , she didnt pikup my call.. . at first may be busy. tapi... ntah la. so what happen now, dok serumah tp jarang nampak muka. i did try, tegur bila balik rumah, tp dia cam pandang muka pun tak. nak kata apa lagi kan. but still, kalau dia ada depan mata aku tegur. ada pape, still aku msg dia.

aku msg selamat hari raya and so on, she didnt reply. from that moment, mmg im bit terasa and.. i guess i've done my part. dia pernah kata. dia sensitive. tak byk kawan. sbb bila dia dah rapat ngan seseorang, dia hope org tu terus rapat dengan dia je. well, maybe pegangan dia tu pun jd masalah. hidup aku senang... u are my friend. i can be anyone friend. i have alots of gud friend out there. but still hidup masing² aku x campur. if there's a slot for us to chit chat ke apa ke, of cos.. we go for it. if no, busy ke apa ke.. it doesnt matter. like my house before, aku sgt rapat dengan kak ana, kak ja and the others. tapi bila aku klua, balik lambat, balikkampung, they dont bother. x semestinya baik and we have to attached together kan?

emm... ntah.. i guess im doing nothing wrong coz before dok sekali, ada terms and condition yang da dipersetujui. so far, i never care siapa yg dtg, kawan yang menumpang ke apa ke.. tak kisah. ntah la.. bab kata malik dlm mentera beradu : kulit sama hijau, hati siapa tau... So, dunno.. dun care.. bole?? :)

* If i did anything wrong, im sorry..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template