Thursday, November 20, 2008

Quarantine


Adoi... the most "terkejut-terkejut" movie i ever had!!! halfway aku da rasa jantung nak gugur, rasa heartbeat aku sume dah tak betul! gilo... mmg menakutkan aku sungguh. aku x suggest diera ngan kak ja pi tgk. mau keras anak org tu halfway. even aku sendiri da ajak cayang klua. x mau tgk!

Movie ni pasal org² yang diquarantine oleh gov. sbb dorang kena penyakit. penyakit yg sgt dahsyat sampai makan org! gilo cite ni. 1st time tgk cite yang sampai aku kena peluk org, n pegang orang. Sampai cayang terjerit tgnnya sakit aku genggam sekuat ati TANPA SEDAR.

Audience keep on screaming. Every 5 munites sure ada adengan mengejutkan! sampai 1 stage, sume jerit pastu gelak. bukan gelak sbb cite tu klaka. tp gelakkan sesama sendiri menjerit tak hingat dunia. lelaki pun menjerit tau! seat sebelah awek 2 org. yang klua dr mulut dorang : Owh my god! Shit! what is that??? oh no! eheksss...

So... sesapa yang berani, pi la tgk. cerita ni rasa real sbb guna camera reporter selalu guna tu. Asalnya cameraman dgn reporter ni kena buat liputan kehidupan ahli bomba waktu mlm. secara kebetulan mlm tu ada kes. so dorang ikut. nasib tak baik, case tu menyebabkan kematian dorang..

Happy watching! Mua a a a a!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template