Saturday, November 22, 2008

Seremban...







Minggu ni skip balik raub coz this week nak temankan suraya pi seremban. kawan dia si atid kawen. Comel... Pink theme. actually suraya janji ngan atid nk dtg kol 9. as usual, kol 9 tu kitorang kat umah, aku br bangun tido, suraya br siap mandi. mua a a a !tats y everytime kitorang nak g beronggeng, aku akan fixed time sejam awal. kalau tidak mmg hanginnnnnnn!

Emek x ikut coz kazen dia kawen. tp last nite she was here with us. sue tak dtg. menci! smlm tak buat class coz sume ngantoks dan penat. we left house nearly 10.00 am. sampai umah atid, siap suraya kena marah. well... bukan x kenal.. heheheh!

tunggu atid bersiap. sambil tu kitorang main ngan camera suraya sbb camera dia kehilangan flash nya. kejap ada kejap x ada. byk xde je. heheheh. bila ada flash aku ngan yaya siap jerit FLASH! hahahha.. itulah akibatnya kalau beli camera canggih tp x pi kelas. Yaya.. sila p kelas selepas ini. kalau aku jd dia.. mmg aku berusaha bersungguh-sungguh coz i love photos..


tgk atid sanding, snaping-snaping then bila atid mkn, kitorang gerak balik. masa nak balik syok cerita pasal ex la apa la.. percintaan pelik yaya la.. aku yg drive (as usual). aku rasa aku dah ikut signboard yang betul nak masuk hiway and balik ke kajang. dgn kompidennya, amik teket... sambil tu borak borak dan borak lagi. suddenly, aku nampak signboard senawang. eh? apa ke halnya balik kl kena lalu senawang? aku tanya yaya, btul ke arah kita. yaya pun blur blur. sampai la signboard before exit, JOHOR BAHRU!! mua a a a a a! aku ngan yaya dah salah arah! rasa cam nak pi kulai pulak.


kitorang terpaksa la exit kat situ bayo rm1. eheksss.. bila pilot dan co pilot bengong, mcm ni la jd.. hahhahaha! esok emek dtg semula cozzzzz... emek tertinggal enpon!!!! apa da emek... enpon pun tertinggal. kang sesapa call aku tolong pikup kan eh..


To Atid & Nierul, SELAMAT PENGANTIN BARU!!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template