Tuesday, November 4, 2008

Seronok ke ambik hak org?

Ive read kak nuins blog. dia selamat sampai! damn! i really wanna go there. tgk gambar yang x seberapa tu pun da buat aku separuh gila!!! uhuksss! ah kak... nak ikuttttttttttttttttttttt!!!! huhuhu.. pound sterling beb! mana mampu!! hahahahah!

Harini paper sume berita yang sama. Abby serang Norman Hakim. ye la pun.. aku sokong sgt. kalau dah btg idung x nampak, cemana nak selesai masalah kan.. masa tgk abby dlm melodi aritu, i saw her cry. aku plak terasa sedihnya. of cos! aku pompuan ok! ive been in tat situation before. even harini punya topic pun pasal suke ke amik hak org? in my case, aku xtau dia hak org! ooopsss. aku xleh ckp la pasal ni. sakit ati woooooo! and my curse is still with them!!! oooppppsss! so i wish for the best utk abby. kalau sekali tu bole la ampun beb. ni da 2 kali wooo.. aku ckp pasal artis arini kan? ehekssss...

1 jer nasihat aku, cuba la avoid org² yang dah berpunya. kita marah bila org amik hak kita. tp bila kita amik hak org, pernah tak kita pk hati org yg kita ambil haknya? and those laki org yang still cr lain... rentikanla.. hati bini yang 1 tu pun tak bole jaga.. ada hati lg nak 2??!!

ermmmm.. someone suddenly msg me after ilang berbulan²... dia suruh aku fhm keadaan dia. dia takut becos hati dia masih ada pada aku.. hemm.. i got no words for this. no words...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template