Friday, November 21, 2008

What do you want?

Arini bukak friendster. Aku dah x active sgt friendster ni. bukak² gitu je.. no recent update. especially bila blog dah pindah sini. arini bukak.. kan ada part yg kita bole tgk siapa view kita tu kan? aha.... guess who! Person who i hate the most!!! menyesal bukak friendter arini pun ada. uurrrggghhhhhhhh!!! wat da!!! mmg spoil kan mood aku sungguh la. ntah apa dia tgk aku pun tatau. or ada utang? of cos!

since dia tinggalkan "taik" dlm idup aku, i don bother. about him or his family or apa pun yg sewaktu dengannya. not at all. tak nak, tak ingin dan tak mau! coz sampai arini pun, apa yang mengingatkan aku pada kitorang, sgt menyakitkan! kesan dr apa yg jd terlalu teruk dlm idup aku. and akibatnya pada org² keliling jugak. ada jugak org advise, kalau aku nak rasa lebih aman, jgn berdendam lagi. just letgo. fogive and forget. i tried. tp aku rasa apa dorang buat pada aku melampau. and as i said, I HAVE CURSED THEM!

Tak leh ingat la beb. sakit gila ati. Org kata sure aku menyesal jumpa dia balik dulu. tak lah.. aku x menyesal tapi aku besyukur sgt²... sbb tuhan tunjukkan aku tentang kebenaran. dan aku lebih bahagia kerana aku tak lagi menyimpan dia dlm idup aku lagi. its already 2 yrs since i cried. aku lebih berhati².. or even.. SANGAT BERHATI²...

*org tanya kalau aku jumpa dia depan mata wat will i do? mua a a a a a! u know wat i will do. so.. lebih baik JANGAN!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template