Tuesday, November 18, 2008

Girls Talk..

Last sunday balik dr Raub arround 6.30 pm. Ingatkan nak jumpa cayang. tetiba dia ada hal ngan kawan dia. aku pun dok pikir, apa aku nak buat ni. balik awal. takkan nak balik umah? balik umah pun bosaaaaaannnn. so i called suraya. suraya kata dia kat Alamanda ngan emek. wah.... best best. aku suh dorang tunggu aku kat umah coz... IM COMING!!!!

Best thing :-

1) Sampai umah suraya rasa happy gila! release sume tension. Rinduuuu.. masuk umah cari emek. emek dlm toilet. aku saja la nak kacau emek. aku ketuk pintu toilet. emek tak kunci pintu!!!! aiyooooooo... emek... aku ni kan, bilik air kat umah aku tu dlm bilik aku je. even ku sensorang dlm bilik, pintu bilik berkunci aku still kunci pintu bilik air tu tauuuu!!! adoilaaaa... u never change!

2) Emek ngan suraya interested with my handbag. Tgh dok belek, suraya seluk tgn dlm beg. Ttiba emek pulak boleh zip beg tu. hahahhahaha! adoiiii...

3) Emek buat cucur ikan bilis + bawang. sibukla ke hulu kehilir cr bawang, cr ikan bilis. 1st goreng, x rangup. 2nd tak rangup. 3rd dia adjust br rangup skit. 1st ngan 2nd tu tawar. 3rd baru ok. bila dah masak sume, makan depan tv. yg kat atas of cos la yang sedap tu kan. ttiba bila dah sikit, suraya jerit... awat tak sedap ni!!! ehekss.. mmgla.. itu emek nyer percubaan yg first td. hasilnya... emek buang yang x sedap tu.. adoiii...

4) emek bg kaunseling kat kawan suraya about relationship. ahaksss... sambil bg kaunseling dia gelak. aku lagik la gelak. kenapa?? sebab dia pun memerlukan kaunseling dr aku selepas tu.

5) emek tersepit antara 2 lelaki. tapi masalahnya 2-2 dia tak centa. ttiba dia kusut. sbb tak tau nak pilih mana 1. lor... dia da ada jawapannya. dia x centa 2-2 pun. apa lagik nak peningkan kepala emek oiiiii... just forget it. even rasa nak kawen sgt².. tak perlu kita korbankan apa kita nak just nak puaskan hati org lain. org dok bising kita blum kawen. dorang bukan tau pun apa kita rasa. pedulikan la..

6) suraya... putus cinta 3 kali dlm tahun ni. no no no.. dah tak sihat dah tu. (emek gelakkan aku pasal ayat ni.. btulaaaa) nnt yang jd mangsa hati sendiri.. so.. kita minum dulu! rehat la setahun.

7) girls talk. mua a a a a... yang ni suke. siap ada adengan mengantoikan diri sendiri. aku x kisah kengkawan. antara kita pun aku la yg paling rosak akhlak. hheheheh.. so... i sporting ok.. owh.. i made a class tat nite. class apa? hek hek hek... rahsia. next class will be on friday nite. gatsue akan join sekali. sue??? ko sanggup dengar ke sue oiiiii! cam tak percaya jek!

8) pagi smlm emek buat air teh. selama ni dok kutuk emek x pandai masak. ehek.. its true... cucuq pun x lepas. tapi yang paling best... emek masak air half cook!!! camno tu? adoiyaiiiiii... dengan air half cook tuh la jugak dia buat teh..

i really missed them. kan syok kalau cam dulu².. hemmm... gurls.. u've made my day. c u tis weekend ya! muahsssss! gatsueeeee jgn lupa join!

4 comments:

Anonymous said...

emek x dpt join la sabtu nih..
sbb cousin dia nak kawen..
brape byk cousin dia ade ntah..asyik kenduri jek..

boring ah emek!

CaSRieNa said...

ala... so cemana? kita je ke?

Anonymous said...

aku pon xdpt join bebeh..so sorry!miss u..

CaSRieNa said...

menciiii!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template