Wednesday, November 26, 2008

My old one..

I dunno y, this few days i feel so sentimental. i read my old blog which i think it is the best i ever wrote. may be sebab blog yang lama tu lebih kepada luahan perasaan aku. i share wat eva i feel with my readers. aku ada pembaca setia yang bila aku x update blog, dorang akan email and tanya aku ok ke tak, kenapa aku x update blog and so on. may be jugak masa tu aku byk masalah nak cerita. abah sakit, hati sakit, semua sakit. hehehehe..

since january 2008, im loosing my touch of writing. aku sampai tak tau apa nak tulis, tak tau mcm mana nak bercerita... aku mintak maaf pada yang baca blog aku. x ada lagi cerita² yang best. tak ada lagi nasihat² yg berguna. i just lost! and after aku decide pindah blog ke sini, aku cuba cari balik apa yang aku dah ilang. still, sampai sekarang. mayb yang dah lama baca blog aku pun terasa. aku x lagi mcm dulu.

i didnt share wat i feel oftenly, i didnt tell u guys a story about my lurve. i just didnt. sowi... ada jugak yang tanya kenapa aku x lagi bercerita yang best² kat blog. ntah aku pun tatau... im so sorry if u guys feel so disappointed with me. i will try to find myself in this blogging world again.. i promise... :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template