Thursday, November 6, 2008

Ampuni aku..

Life is just so cruel... semua yang jd dalam idup tak terjangka, tak terfikir dan kadang² tak dirancang.. i wish i cud turn back time. get back to those were the days we left behind. having gud friends arround me, hang out, flirt arround without attached to any, having fun... those days wehere i never had to think about job, about luv, about life. all i know when i woke up, things i s already there for me..

there's another round of conversation yesterday.. he's change alot.. lebih terbuka, lebih berterus terang.. dia bukan lagi dia yang aku kenal dulu.. time has change him alot. no.. the right word is, i have change him alot. kerana aku yang tinggalkan dia. aku yang buat dia berubah. dia tak lagi percaya pada cinta dan perempuan. dia tak lagi memberi hatinya pada sesiapa. biarpun 4 tahun disisinya.

He keep on asking me, kenapa aku tinggalkan dia dulu.. soalan yang aku rasa sgt sakit utk aku terima. aku mohon jangan diungkit lagi sesuatu yang dah 6 tahun berlalu... aku x mampu. silap aku yang menjadikannya takdir..

something yang aku terasa, and its inviting my tears. KITA KAWEN LARI! hermm... since dulu, aku dah tak tau berapa ramai lelaki yang ajak aku kawen lari. semalam bila ayat yang sama klua lg, aku terasa! kawen lari tu je ke yang layak utk aku??? kenapa tak proper wedding macam org lain??? apa syarat yang x cukup utk aku nikah kawin mcm org lain??? sedihnya! aku ada impian aku sendiri biarpun aku tau semua tu blum tentu tertunai!

hemmmm.. sbenarnya dia da pilih jalannya sendiri. dia tau apa yang dibuatnya. jangan babitkan aku lagi... aku bukan sesiapa dan bukan utk sesiapa.. im on my own. even sekarang menumpang kasih org, tp kdg² aku mcm mebilang hari bila akan ditinggalkan lagi.. tapi biarlah. aku x susahkan sesiapa.. jgn persoalkan umur, situasi dan pendirian aku. bila itu bahagian aku, aku terima seadanya.

Aku mahu dia bahagia, aku mau sakitnya hilang.. Ya Allah... ampuni aku. Kembalikan hatinya utk seseorang yang lebih berhak..kembalikan rasanya, kembalikan dirinya..

2 comments:

NuiN said...

haisyoo.. mengapakah??

CaSRieNa said...

akak la! tinggalkan sy terus saya pening dah ni!!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template