Wednesday, November 19, 2008

Woo ooo.. Kamu Ketahuan..

Jeng jeng jeng... no no.. not about my cayang. Ceritanya camni. My ex is from Penang. Bila² dia muncul tu, dia akan call dr office dia instead of calling me using his mobile. So each n everytime i rcvd call from penang number, ikut keadaan la kan.. kkdg pickup. kadang tak. tapi lately mmg tak pickup la. as i told before, aku taknak ada kena mengena dlm idup dia lagi... x nak masalah yang ntah apa² dtg.

Since last few days, aku dpt call frm penang number. sehari sampai 3 x. i never pickup tat call coz i tot its him. tp smlm rasa cam nak tanya dia. i send him sms. kalau dia yang call, wat for? kalau bukan, just ignore my msg. he called me. aku tgh taip msg masa tu. so terrrrrrpickup la. he bla bla bla bla bla... sampai aku x sempat nak menyelit.

dia kata itu bukan dia. since dia break dgn his fiance, dia sgt huru hara dgn mak dia masuk spital, atok dia pulak and so on. dia x call aku coz he expect me to understand his situation now and he'll get back to me once semua da reda.. emm? (no comment). dia suspect his fiance yang call aku. haaaaaaaaaaa???????? wat da? adoiyaiiiii... not againnnnnn!

dia tak bagi angkat. dia kata jgn takut. coz aku tak buat salah. ahah! aku x takut. its just tat aku x nak ada dlm situasi ni lagi. aku x amik hak sesapa.. please la.. paham tak situasi aku cemana? pompuan tu pun.. adoiii... kalau call nk gadoh, meh sini.. kita gadoh. tp sgt bodo la gadoh pasal lelaki kan. aiyoooooo!!!!

To whom it may concern, aku x penah ada niat utk ambik hak sesapa. kitorang da habis about 6 years ago. mayb dlm hati dia masih ada aku. tapi aku tak membuka semula hati aku utk dia. u shud ask him about evrytin. if u ask me, my answer is Aku tak mau terlibat dlm apa pun masalah korang..

Isk.. x best betul situasi aku skrg ni. its remind me to "pundeks dan bininya!"

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template