Tuesday, November 25, 2008

Fish Spa...


Semalam balik dr office awal coz aku ada benda nak kena settle kat shah alam. on last sunday, aku redeem tiket utk Quantumn of Solace mlm td. Oleh sbb awal, kitorang dok pk nak pi mana coz bond 9 pm. sambil tu dengar radio era. dorang dok sebut² pasal CM. aku pun tpk, lama gila x masuk dlm cm tu. and we agreed to go jln² cari pasal kat CM.

Sampai CM aku da gelak. sbb terasa mcm tourist plak. tgk brg 1-1. CM is very expensive la i tell u. sgt. coz things yang aku tgk kat luar (or even i bought it before) rm 17. tapi kat sana rm 35! perghhh.. mmg boleh pegi aji balik ari la tokey dia. may be sewa kedai or gerai kat cm tu sgt mahal. tats y dorang kena jual brg mahal gak.. ( i assume).



Kitorang pusing² and sampai kat 1 lot yang dorang buatFISH SPA. rm 5 for 10 minutes. the cheapest i ever seen. serious. even kat danau kota pun, 15 hengget utk 10 minutes. kat Giant Shah alam pun mahals. mmula kitorang x nak buat coz org kat dlm tu sume jerit². gelak jerit. dlm ati dok pikir, ooo.. dorang x tahan geli kot kan? tp rasa nak jugak buat.

and we did it!! 1st masuk kaki, centa da jerit (hodoh btul rupanya kalau lelaki menjerit geli + takut ni). dia geli and dia takut ikan tu makan kaki dia. eheks! bila aku masuk kaki dlm tu mmula ok lagi. sekali ikan tu mai serbu kaki aku ramai².. aku dah xtau nak buat apa. takut ikan gigit. padahal ikat tu dok sedut² ngan muncung je kat kaki.. lama² da x rasa geli sgt. tp sesekali jerit gak lah. hehehhe..

kitorang da merepek. dok pk, kalau masuk sekali badan ni, ikan dok gigit² kan? kenala pakai bra n panties khas. ahahahahha... kalau ikan bolos.. naya jek! mua a a a a a ! after that, terasa kaki bersih, licin. ikan² tu dah makan dead cell. cam licin je.. sukeeeee... ada gak fish spa utk tangan. tp aku rasa x yah la. sat lagi aku lempang sume ikan tu. hahahahha!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template