Wednesday, November 5, 2008

Awak...


Awak,

I am so sorry what ever i have done to u in the past. I admit that i am wrong. I leave you for the love that i really want. for the love that i believe. even sebenarnya cinta tu bukan untuk saya. masa sy tinggalkan awak, sy selalu yakin yang awk akan dpt sesuatu yang lebih baik. when u said awk boleh jd gila bila ditinggalkan, sy tak pernah terfikir yang apa awk ckp tu bukan main². i always said to myself, lelaki tak pernah menyayangi saya melebihi kasih syg sy ada mereka. mana mungkin ada yang separuh gila utk saya...

tapi bila awk saya tinggalkan, benar... awak seksa. sy rasa bersalah. tp ego sy wak. saya x mungkin balik pada sesiatu yang dah saya tinggalkan. sy ingat lagi bila awk call sy tiap hari. awk marah², puas awak marah, awak merayu sy balik.. tapi ntah lah.. sy terlalu mau mengejar cinta sy.. sedangkan sy tau, cinta tu mcm tak ada. i keep giving you so much excuses. lepas 1, 1... hemmm... semua tu sy ingat.. sy tak penah lupa...

Awak...

Kenapa macam ni pulak sekarang. Jangan kusutkan lagi keadaan awk yang dah mmg kusut. i guess i told u so many times, kalau awak tak nak, ckp pada family yang awk taknak. nikah kahwin pun keje main²... tak boleh di cuba²... tp awk degil. awak kata, awk kena jaga hati family. i agree.. tapi.. emmmm.. awak simpan jugak ikatan tunang awk tu. bukan saya nak masuk campur, tapi bg saya, semua tu hak masing² utk tentukan masa depan.. jgn korbankan diri sebab jln yang awk amik tu ntah² akan buat masalah jd lebih besar..

u keep ask me to kawen lari. i tought it was a joke. i always tought it was. tp ntah.. wak... jgn mcm ni... awak masih syg saya, masih rindu sy, masih maukan saya... awk sedar apa awk cakap? awk sedar tak??? jgn uji saya sampai macam ni sekali.. awk hak org.. tak lama lagi akan sah jd hak org. sy taknak lagi lalui apa yang pernah saya lalu wak. saya x akan amik hak org... sy x akan...!

Kalau awk kata yang awk masih maukan sy 7 bulan lepas, mungkin saya akan amik 2nd chance yang awk mau.. tp wak.. sekarang tinggal 7 minggu before your wedding day! what u expect me to do... i wont do anything.. jangan buat gila.. terima semua yang dah dirancang... jgn peningkan kepala..

Awak...

Hubungan kita dah lama habis.. again, sy mintak maaf apa yang dah jadi. saya mintak maaf semua sakit, sengsara, seksa yang awk tanggung sebab saya. like i told u before, sy da terima balasan utk saya. cinta yang saya kejar dulu dah jauh tinggalkan sy. sakit saya, seksa saya, sengsara saya lebih dr apa yang awk pernah rasa...

terima kasih kerana memaafkan... 1 je lagi yang saya mintak, buang segala apa yang masih ada dlm hati. apa jua perasaan yg masih awk rasa. buka lembaran baru utk dia. dia lebih memerlukannya. sy yakin yang awk sekarang confuse dengan perasaan sendiri. hati awk bukan utk sy lagi.. beri ruang utk dia buktikan sesuatu yang mungkin boleh bukak kan mata awk..

Jgn bimbang tentang saya.. saya selesa dengan apa yang saya ada.. biarpun sesekali ada kekurangan tapi biarlah... lama² kekurangan tu akan terisi. jgn tanya apa sy rasa.. sebab sy dah cuba elakkannya...

ttiba saya sedih.. sedih sgt.. tp sy tak tau sedih utk apa dan mengapa.. hemmmm....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template