Monday, April 27, 2009

Hati kering!


Yeah... entry yang menyambung entry di blog Yaya (sori.. blog yaya adalah private). Emm.. last friday, i ask her to teach me how to become like her. Like heR?? wat la? aku kagum dengan sesetengah org yang mampu deal dorang nyer broken heart dengan baik. but that's what i have seen from outside lah.. inside.. still this word works well : hanya tuhan yang tau. salah sorang idola aku bab ati kering ni, yaya.

Aku nak jd seorang yg lebih keras hatinya. yang x cepat termakan pujuk rayu. yang x mudah syg pd org. aku kan penuh dengan kasih syg. tp selalu sgt la terrrsiiilaaapppp org! menci tau! tapi ye... aku still blaja. hopefully pembelajaran ini berhasil even dah sedikitttt terlewat waktu di kala hati ni dah lunyai!! uhuksss...

btul... bahagia atau deritanya kita selepas ditinggalkan, pilihan kita sendiri. mmg dah lama aku decide to be happy. its just that sometimes, aku kalah dengan kenangan, aku kalah dengan rindu. so.. i hope i can win it this time.. :)

Yaya.. thank you! :) tapi aku tau ko sedih.. AWOOOOKKKK dah klua! hehehheeh! selamat berkabung!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template