Tuesday, April 21, 2009

The drama...

Tadi, blk dr matrade da kol 5. So trus je pi umah ayu. Ye.. Sy dah tgk kris dayanti tu. Tp post ni bkn pasal KD. KD tu nnttttt br update eh.

Masa nak masuk umah, I heard women crying and shouting. And I heard she said : sakitlah!! I heard lelaki shouting jugak. Hemm.. Gaduh laki bini la agaknya..tapi makin lama makin kuat. Sampai bole dgr apa yg dorang gaduhkan.

Dorang gaduh coz lelaki tu ada perempuan lain... And I heard too much.. Si wife crying, and worst, kantoi perempuan tu kat rumah dorang. I guess d husband salah perhitungan. bwk pompuan balik umah apa kes???? Aiyoooohhh..

Wife sebut pasal family, wife sebut pasal susah payah dia. Tp husband sebok bpoya dgn perempuan lain. Sampai 1 tahap wife ungkit yg lelaki tu dah lupa asal usul. He's just a kampung boy!!!

Hemmm.. Like I said I heard too much. Kitorang nk g minum. So kitorang klua. Dlm kereta, aku rasa sedih!! Aku nangis.. Kesian pd perempuan tu. Kenapa mesti lelaki mcm tu?? Kenapa la x boleh setia dgn seorang?

Yang lelaki tu, masih nak pertahankan diri dia. Masih nak beralasan.. But like the wife said, mcm mana lagi nak percaya kalau semuanya dah ada depan mata???!!!

Tapi aku bersyukur.. Ada hikmah sebenarnya kenapa tuhan bagi aku tgk 'drama' ni so tat aku tau, betapa bnasib baiknya aku dikhianati skrg. Nasib baik blum sempat kawen. Aku taknak rasa semua tu lagi.. Aku taknak semua tu jd pada perkahwinan aku.

Ya ALLAH.. sakitnya ulu ati aku skrg.. Lebam! I just want to be happy.. :(

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template