Wednesday, April 22, 2009

Bila ini yang terbaik...

Here I am.. In my new room. Hemm.. Semoga apa yang aku buat kalini betul dan diberkati. Sebolehnya rasa cam nak pegi jauh2.. Tapi mana nak g? Tak berbaloi bwk diri jauh2, merana bagai nak rak sedangkan org yang mengakibatkan kita jd camni sedang bergumbira bersuka ria.

Aku dah buat segalanya, aku dah usaha utk buang semua kenangan, berusaha melenyapkan sedih hati, melenyapkan ingatan yang 2-3 arini terlalu mengingati, membuang rindu yg sgt tebal. Aku berdoa moga luka hati yg sgt parah ni masih ada harapan utk disembuhkan. Berdoa moga ada cahaya dihujung sana.

Aisyiooo.. Sgt berbunga2kan ayat aku? Uhukssss.. Emm.. sambungan cerita jiran ayu smlm tu. We saw the wife balik umah with her family.(Agaknyala kot). Dorang packing brg2 and bawak masuk kereta. Yeah.. Wife bwk barang2 sume kepunyaan dia (agaknya) klua dari umah. Kecewa sgt agaknya dia.

Till now aku masih kesian pd dia. Hancurnya hati dia kan? Untuk dia even dia x baca blog aku: aku tau kau sgt kecewa dikhianati. Mungkin tuhan mau menguji. Aku doakan kau tabah. Lelaki, sememangnya begitu. Tak ada apa yg kita mampu buat bila dia sendiri tak mau berubah. Biarpun kita dah bersusah payah utk dia, tapi kalau sudah hatinya berubah... Tak akan diingatinya semua tu walau sedikit. Stand tough!

Yoyo je aku buat speech kan? Takpelah.. Bebalik speech itu kena pd diri sendiri jugakssss! Well.. I have started something new to me. Even jauhhhhh disudut hati aku terasa sedihnya membawa diri tapi aku percaya, ini yang terbaik.. :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template