Thursday, April 16, 2009

Food Testing @ Hilton PJ

Skrg terasa cam ada semangat baru.. even hati masih terasa pedih.. sakit... tapi dah makin ok.. tak seteruk yang sepatutnya.. maknanya aku dah mmg letgo.. kan kan kan? (some know what had happened to me recently... gilo kan? aku tatau cemana sampai camtu sekali. aku akan lebih berhati2.. baca ayat kursi bebanyak and of coz aku akan ikhtiar sampai segalanya pulih)

Tadi tgh ari kairin call.. invite me to join her and family for a foods testing @ hilton.. wah... bau nasik minyak makin kuat nih. kepak kepak kepak kepung..!!! eheksss.. most of the lauk is nice.. especially dessert.. perghhhhh!!! apa kah dia?? mua a a a.. surprise!!!

her mum dah buat pilihan apa lauk yg dorang nak.. and i guess itu sume the best! smlm aku msg dia, hows everything? ok? she said : ok.. aku bz "menspa" kan diri...aiyooohh.. org lain nak kawen bz buat itu ini. dia just prepare diri sendiri coz her mum prepare everythinggggg ok.. bertuahnya badan..

my contract dah extend (bersyarat... KPI yang sangat melantun2 tingginya!!!) alhamdulillah.. at least ada masa nak cari keje lain. hopefully ada lah rezeki kat memana.. benda2 nilah yang buat aku happy... :)

*td kairin pesan.. lainkali hati2... Insya Allah...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template