Monday, April 6, 2009

Hari yang Ting Tong!

Semalam petang, temankan yaya and jim bershopping... Yang paling byk bersoping yaya la.. Kasut, Jeans, jacket... dia nak pi london.. yang paling x hengat.. berkaraoke selama 6 jam! adoiyaiiiii... hasilnya, kitorang balik dah kol 4 pagi (selepas makan dan antar jim balik). and hasilnya aku hanya tido selama 3 jam shj kerana pg ni ada meeting kat embassy of IRAN @ 10 am.

Hasil dari "ketingtongan" ketidak cukupan ketidoran ku ittew.. aku telah terlambat bangun dan aku telah membuat tindakan bengong menempuh jem yg sgt lah menyesakkan jiwa. da la lambat, jem lagik. aku dah cuaksss! kak nuin pun ada janji dgn org kat klcc. dia siap ejek lagi sgg dia amik smart tunnel and berjaya sampai dengan cepats!! i hate u! :)

dr tepi jln tu aku nampak la ada signboard kat tembok "Embassy of IRA" which is aku syak "N" nyer telah jatuh dr board. aku cam yeaaaaaaaaaa! aku dah jumpa tempatnya. dengan gelojohnya aku u turn and masuk simpan, dan parking. dok cr kete boss.. xde. yes! aku lg cepat. ttiba boss tepon. dia tanya jln mana nak amik. aku dgn jayanya bgtau direction...

tp dia nyer x muncul2.. then tunggu org TM.. xde gak.. ttiba aku pandang 1 sign lagi. "IRAQIAN School".. doh! aku silappppp! bukan embassy iran nih.. tp IRAQ! ampehs.. boss tepon. aku ckp aku salah tempat. org TM pun aku bgtau benda yg sama.. damn!

nasib baikla 5 minit kebelakang lagi aku jumpa Embassy of IRAN!!!! boss aku sengih2 tanya... sleepy??? wrong place? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! menci.. ni sume yaya ngan jim la ni. nak bg chance punya pasal. sampai mengong sat! hehehehhehe...

anyway... sgt fun mlm td. kalau lg ramai lg best. tq jimmmmm!!!

2 comments:

qosyairy said...

No problem beb. Next time kita makan satay kajang dulu baru pi karaoke ramei-ramei k. Lawa kaler blog kau ni Riena....

CaSRieNa said...

ya betul.. kalau ada emac tu... lg haru!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template