Monday, April 20, 2009

Gone Case

Mujahid : Salam. Nak jemput makan kenduri ni

Me : Dah decide date utuk wedding eh?

Mujahid : Yup... give your add

Me : Xpe.. I might not be able to attend anyway.. Congratulations! May Allah bless u and ur new family. tq for the invitation. Of course sy doakan keputusan awk kalini tepat dan tetap. and im sure i wont hear anything from u anymore... but its ok. i know u will take care of her more and she wull take care of u too. hopefully lepas ni "mujahid" da x ada masalah lagi and of course muhaidi tak cari rina lagi.. :)

I received smsssssss from Mujahid bukan nama sebenar harini. He has decided tp proceed with his marriage. aku tak tanya pun bila tarikhnya. hehheeh.. well.. ok lah.. dah mmg jodoh dia ngan tunang dia yg dah bertahun2 tuh la.. lepas ni xde la org ajak aku kawen lari setiap 3 bulan.. :) terasa sedih lak. of course lepas ni dia dah tak ada masalah and x cari aku lagi.. hemm.. takpe lah.. aku doakan yg terbaik untuk dia.. tapi sesekali cam teringat jugak ayat2 last dia masa jumpa kat penang tu.. hermmm...

Kepada kengkawan yang sentiasa nak tau apa ending nya aku dan mujahid : haaaa... da sampai ending pun.. TAK BERJODOH NAMANYA.. :)

To Mujahid (bukan nama sebenar) : Awak, Selamat Pengantin Baru!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template