Tuesday, April 14, 2009

Cobalah untuk Setia

Apalah maumu kasih
Kau pilih diriku didalam hidupmu
Nyatanya kulihat kini
Tak bisa kau coba untuk setia
Sudah cukuplah sudah
Ku memberikan waktu
Kau selalu tak bisa
Mencoba untuk setia

Yang selalu kuinginkan
Yang selalu kunanti
Kau coba untuk mengerti
Apalah arti mencinta
Dan harus kau sadari
Bila ingin bersamaku
Jangan coba kau ingkari
Cobalah untuk setia

Masihkah aku di inginkan
Masihkah aku di dambakan
Masih ada waktu untukmu
Bersamamu akankah kujalani hidup

* aku melepaskan perasaan kat sini. dah lama x buat entry lepas geram camni kan.. kali ni cam sangat sakiiiiitttt jiwa aku dibuatnya... I'm sorry.. Goodbye! melutut depan aku bukan main, menangis berjurai airmata sampai ke janggut. idup xde makna, nak balik kampung, rasa nak bunuh diri, mabuk2 and so on, sumpah.. janji tak buat lagi. ayat paling best " Yang... u tak nampak ke yang sebenarnya jodoh u dengan i???" skrg meh la aku jwb kan... " MMG TAK BERJODOH LA KITA! JODOH TU PUN LARI SEBAB KAU TAU TAK???" aiyoooohhhhh!!!! SGT PEMBOHONG!

U cannot be trusted at all... tak boleh remain dengan seorang.. i've accept u once, sorry.. i wont let u to betray me again.. so.. BUBBYE!! FOREVER!

2 comments:

qosyairy said...

rok on sis \m/ yeah!!! ni je ubat dia http://www.ehow.com/video_2358132_perform-leg-lock-mixed-martial.html

CaSRieNa said...

Yeah.. rock bro! apa pun aku dah sgt redha... :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template