Sunday, April 26, 2009

Jazz.. i miss u..

Home sweet home... Penat melayan 3 org anak. Smlm siap jd ibu tunggal bwk annies p ari sukan tadika.jatuh bergolek2 saham tau!

Annies men bola jaring.. So cute la bbudak tadika berebut bola and apa position pun men masukkkk je memana. Annies, dah nama pun anak yoyoi. Dok kat tgh pdg, berdiri senget, men rambut.

Aku kat tepi padang dok jerit : annieessss, kejar bola. Dia bole static men rambut bela2 baju : ha? Apaaa?? Taula.. Tanpa pergi mengejar bola yg tergolek depan dia. Isk isk isk. Jd model je la annies oiiii..

Smlm jugak kenduri cukur baby kat umah mamak saleh. Well, since aku mmg sudah kompem kembali solo, mula mencari prospect br. Hek3! Cube korang baca article : how to amend broken heart. Kita mmg digalakkan mencari "rakan2" baru selepas break.

One thing about me, kalau aku da declare ngan someone, spare part sume aku putuskan. Aku mmg x reti nk simpan spare langsung. Its gud.. Tp bila break, aku x ada backup langsung yg bole digunakan sbg pengisi masa terluang atau calon bf baru. Mcm sekarangggg.. Tiada 1 pun dalam simpanan.

Di saat2 masih berduka cita ni, suddenly teringat sgt2 kat jazz. I miss her so much. If she still here with me, aku tak perlu menangis sambil drive with my sunglasses. Uhuksssss.. Aku bole peluk and nangis kat bahu dia bila2 masa dan semahunya!!! Dia akan bg aku kata2 semangat yg sgt2 aku perlukan.

Lama x jumpa jazz. Sure dia sgt bz dengan anak2 twin dia yg sdg membesar.. Jim kata, cuba peluk yaya. Erk? Yaya? Mmg kompem aku kna lempang. Hehehe..

** ya tuhan, ambillah segala2 tentang dia dari hidupku. Agar aku bisa meneruskan hidup ini.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template