Thursday, April 16, 2009

Airmata BUAYA DARAT!!!

Aku tgh tgk cerita AIRMATA BUAYA DARAT... cm bagus jek cerita ni. kelakar woooo! ttiba mengingat kan aku pada seseorang yang samaaaaaa mcm cerita tu.. lelaki yang tak reti nak setia dengan seorang. bila kantoi, mintak maaf... nangis2.. janji, sumpah tak buat lagi. tapi sekejap lepas tu, cari lagi... buat lagik, mintak maaf lagi..



Aiyooohhh! itu bukan sekadar cerita ok.. mmg ada lelaki mcm tu.. which aku sgt tak paham.. kenapa tak boleh nak setia dgn sorang??? aku sgt tak paham ok!!! pastu boleh pulak berlakon, menipu... wah wah wah.. sgt suka hati kan??? **** you!!!

* kes aku bukan setakat tak setia dengan seorang, tapi membuat perkara yg kejiiiii iaitu mempergunakan aku utk kepentingan sendiri!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template