Saturday, April 18, 2009

Stop asking WHY...

Before, I always ask : why did he do this to me? Why me? Kenapa semua ni jadi? Kenapa buat aku mcm ni? Kenapa itu? Kenapa ini? Kenapa tergamak itu dan ini..

But like kak nuin said, stop asking urself why and stop asking "what ifs". Because those question won't help me to amend my broken heart!

Yeah.. I have stop asking myself "y" and I have stop asking "what ifs". Kalau tak, things is always in my mind. I don't want that. Aku mau tenang. Like I told krame: kalaulah ada ubat, pills or anything yang boleh aku makan dan ingatan aku pd semua ni hilang selepas tu, tolonglah bgtau aku. And aku akan beli sekarang jugak!!!

Ada ke? Hahaha.. Mana ada kan. So salah satu jalan yang ada, berhenti bertanya kenapa, mengapa and so on..

*kadang2 kan, aku teringin nak tau mcm mana perasaannya bila kecewakan hati org dengan mengkhianati org yg bersusah payah utk kita selama ni. Tapi.. No.. I won't do that as aku tau betapa sakitnya semua tu and kesian pd org yg menjadi mangsa nya!

*hemmm.. Kenapalah org tak berpikiran macam aku?? (Nah kan.. Aku dah start tanya KENAPA!! HEHEHE!!!

2 comments:

Yayadepp said...

rasa bila kecewakan org:

ko rasa hebat..
and self confident ko naik 100%..

CaSRieNa said...

Hem...

Mcm best je.. patutla org suka buat kan?

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template