Monday, April 20, 2009

Forget but not to forgive - Boleh ke?

Frust tak Mujahid (bukan nama sebenar) nak kawen? hehehhe... soalan cepumas utk harini.. jawapannya : Frust sebanyak 30%.. eheksss! ye kengkawan.. 30% sajork.. cukupla. tak perlu bebanyak sbb aku lebih frust bila org yang aku sgt sayang betray aku dengan cara yg keji ittew.. (sakit hati kalau tulis pepanjang)

Yeah.. Mujahid ni special case.. even da lama break, dia masih ada dlm idup aku sampai sekarang. dah 7-8 tahun dah. since dia btunang dengan tunang dia and pertunangan tu bermasalah, he always come back to me and mengadu semua yang tak kena. sometimes aku sgt marah. sebab aku rasa dia kdg2 tak adil dgn tunang dia. ada masanya pulak aku marah sebab dia memaksa diri buat something yang dia taknak utk kebahagiaan org lain.

hopefully kali ni dia bersedia, dia ikhlas utk semuanya. takkanlah dia gamble je nak kawen kan. aiyoohhh.. perlu ke aku pikir utk dia? well.. like i said, he'll be gone from my life... sure dah xde apa nak mengadu da lepas ni.. kan mujahid kan? :)

harini jumpa kak ana.. lindu.. selalunya lepas break, mmg kengkawan br nak ckp yang sebenarnya dorang x suka pakwe kita. begitu, begini... aiyooh... "kakak ku sayang, dah setahun lebih sy dipergunakan... kenapa lepas nasik dah jadi bubur yang sgt cair, hati dah remuk redam baru akak ckp segala yang sy tak nampak? uhuksss! sadis... saya memang la tak nampak kak oiii... sy centa dia... sgt... apa pun sy tak nampak. bila da nampak cam sekarang, dah x boleh nak pusing balik. sampai hati ni dah tatau jd apa. ada lagi ke tak ati sy kat dlm ni or dah jd debuuuuu!"

Now its time to forget even tak boleh nak forgive.. may be satu hari Allah lembutkan hati aku utk memaafkan... tapi itu MUNGKIN.. ntah.. aku berserah je..

Esok masa utk menonton KRIS DAYANTI dan makan freeeee.. ho yeahhhhh!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template