Wednesday, April 8, 2009

Bikers...


Semalam konon nak balik subang, mlm td aku larik gak pi umah kak nuin. hehehhe.. sbb arini ada meeting dgn IRAN lagi.. (alhamdulillah sucessful). kalau dr subang, aku jamin ntah kol bape la aku sampai. tapi kalau dr kajang, klua kol 9 lebih pun sempat sampai (arini aku ikut SMART tunnel soooo mmg aku berlagak lah kan.) mua a a a a..

On the way pi kajang, stuck jem kat pandan. huh? dah kol 11 pun jem lagik? biar betik! accident... patutla.. aku sempat la pandang sana sini mencari apakah kenderaan yang terlibat didalam kemalangan ittewwww... nah engkau.. sekujur tubuh tertiarap dengan helmet masih kat kepala, sudah longlai di atas jalan.. tanpa ditutup. means.. baru je la kejadiannya kan.. uhuks... aku menyesal pandang..

then start la aku pikir, org yg bawak motor ni sume kesian kan.. sgt terdedah pada bahaya. tp nak wat cemana.. dah itulah kenderaan yg dorang ada.. uhuksss... aku pikir dan pikir then aku takut sendiri.. (ramai mereka2 yang berkaitan dgn idup aku menggunakan motor. yang dah x berkaitan pun ada gak la..)

So... kepada pembawa motor, bawak motor lek lok nah.. aku doakan korang selamat. kepada driver kete, pandang la kiri kanan dulu... jgn men tekan je minyak tu..

Masih pasal pembawa motor, td kat federal highway aku gelak sensorang tgk mamat motor ni. dr lane kanan dia nak ke lorong tepi sekali. signal dia bagi, tgn sebelah kiri pun dia angkat and the best thing is... kaki kiri pun dia angkat!! ahahhahaha.. cayalah bang! kalau org tak nampak abang lagi, sy taktau la.. hik hik hik!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template