Monday, March 2, 2009

Short notes!

Malas nak taip pepanjang.. so.. make it short!

1) 2 minggu lepas da tgk upin ipin... syiokkkkk! adam yg penakut itu telah menangis di dlm movie.. anis mengadap sekotak pop corn seorang diri!

2) Balik Raub last week dengan keadaan yang berbeza.. aku rasa aku menjadi lebih bertanggungjwb pada family. hemm... salah 1 hikmahNYA.

3) Roadtax mati on 28 feb. 27 baru terkial2 nak renew. alasan aku? efficient! mua a a a! bole pulak ayu terlupa nak tinggalkan roadtax baru. so smlm aku balik ke kl gamble! tapi arini da guna roadtax baru da.. mua a a a a!

4) Another new look.. jeng jeng jeng!

5) Dalam proses mengurangkan 7 kg.. chaiyok chaiyok!

6) Weekend ni pi penang.. ho yeahhhh!!!

7) Telah berjaya mengimpresskan ramai org dengan kesusutan badan ku ini.. hek hek hek! i likeeee!

8) Berjaya mengurangkan tempoh derita iaitu 2 minggu sahaja. tak perlu lama2 ok..!! mengurangkan derita bermakna aku mengurangkan airmata!

Alhamdulillah... :)

2 comments:

Anonymous said...

Aku suka bila ko balik bersemangat!Life is too short to regret.Im quite impress by the fact that uve chose to move on after two fucking miserably weeks!well some people would take months...Syabas.

Yes,As i always remind you beribu kali, do things that makes u happy, imporove the inner you. Ko je tahu macamana nak buat perkara apakah itu. Ramai org tak suka aku diving, masuk hutan, buat benda pelik2, tapi aku peduli hapa?itu je cara aku nak happy, to feel good bout my self. in the end of the day,ko yang tahu nikmatnya.

Knowing you bertahun- tahun,u are absolutely one hell of a woman. fuck off those men who makes you hurt, who does not know to appreciate u.Its their loss.pedulik kan jantan sebegitu.byk lagi yang bagus di luar sana.U deserve a better man.diorang ni cuma drama bersiri je dalam life..lagi banyak episode yang menarik.so chin up!

love u.jumpa ptg ni!

xoxo

CaSRieNa said...

Thanks dear... doakan aku terus kuat. doakan aku dapat lelaki yang terbaik utk aku and aku happy mcm org lain eh!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template