Friday, March 13, 2009

Gila!

Emmm... plan asal balik dr penang nak balik umah sendiri kan? hasilnya arini dah jumaat. aku masih kat umah kak nuin. aisyiooo... tapi next week mmg aku nekad nak balik.. mayb lepas keje monday, aku balik la terus ke rumah..

Kekadang aku rasa cam aku takut dgn byg sendiri kot kan? emmm.. dengan kerja ntah apa2 nih.. pening kepala! Arini nak balik hometown cam biasa.. hopefully i found something there..

Gila! frust kali ni btul2 buat idup aku huru hara. My fault is, aku tak beringat langsung. aku lupa yang dia tu historynya mcm mana. centa punya pasal sampai lupa semua tu. and my biggest mistake is.. terima dia dulu! Ggggggrrr.... i hate! I cant stand in this situation anymore. coz if i did, aku akan kalah dgn tekanan idup beb.. takkan nak biar kot? NO way!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template