Tuesday, March 10, 2009

Penang Trip - Day 1 con't


Mujahid (bukan nama sebenar) suh tunggu luar perangin mall.. kitorang ni dah la gagal jln penang. pening mencari tempat berhenti. after almost 3 yrs tak jumpa, he is rite infront of my eyes.. alahai... cam bapak org dah. hilang sume kehenseman dia dulu. mujahid (bukan nama sebenar) ni dulu mmg ensem. kazen aku sume dok ckp pasal dia. tp la ni... xdak dah... ooopsss! hehehehe!

Cm tak caya plak naik kete ngan dia. he just remember everything about me. semua! kalau lah 6 tahun ni dia mmg ingat semua tu setiap masa, aduhaiii... aku sgt rasa terharu ok.. semua jln yg kitorang penah lalu masa pi penang dulu dia ingat! uhuksssss... how cud i be blind before? nak buat cemana.. jodoh xdak kan..
he bring us to Batu Feringgi. lapar gila.. so, dia bwk makan seafood. along the way, he treat me nicely.. teringat balik masa dulu2.. haiyooooohhh! dah la aku tgh escape, ttiba jumpa mamat nih buat aku terbuai2 lain plak dah... haru! but of cos la control beb.. hehehe..

Seafood mmg sedap. Emac makan dan makan. org dah benti makan pun emac masih makan. sementara tunggu makanan, suraya ngan emac buat sesi interbiu! soalan paling maut : kenapa korang tak kawen??? aiyohhhh! mujahid (bukan nama sebenar) terkedu.. slowly he answered.. xde jodoh... aku dah terkedu dah... mmg aku xde niat nak jwb pun. everything yg emac ngan suraya tanya, i let him answer. coz aku nak dengar apa yg dia jwb.
Gila hodoh anak dara ni makan!!!

he treat my friend good as well... hemm.. tang tu.. dia tak berubah. the way he talk, the way he look at me, still mcm dulu.. but i know my border.. actually aku jumpa dia mmg bersebab. so i really hope tagt he cud spend time with me there.. tapi... emm.. nntlah cerita.

Bergambaq dalam gelap.. apa nampak??

after makan, amik gambar di dalam gelap ditepi laut. apa yg nampak? muka kitorang nampak la. benda lain tatau.. oleh sbb dok umah suraya so kena la balik awal.. aku rasa kalau dok hotel, mmg x tido lagi la.. sepanjang nak balik, mujahid (bukan nama sebenar) guide mcm mana nak pi sampai jambatan. and he bring me along the road that we have been before.. again... hati aku sgt tersentuh. this time aku pun terbayang kenangan.

tp aku sgt penat... mengantuk. ditambah emosi tak stabil. he complained that i have change. aku da tak byk ckp. tak byk buat lawak.. emmm... im tired.. and aku pikir banyak.. tats y aku hope aku akan jumpa dia lagi hari2 berikutnya..

he drove along gurney drive, padang kota.. suraya ngan emac kete blakang... sampai dekat2 jambatan, we stop. aku pindah kete. janji nk jumpa lagi esok. utk jalan2.. and of cos i really hope for that.. sbb barula syok kan.. kitorang nak pi bukit bendera tau!

Emac ngan suraya bg komen mcm2.. sampai pening... balik umah suraya sume dah loklak.. and tidoooooooo!! hopefully tomorrow will be better for our "sweet escape" kononnya ni... :)





.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template