Friday, March 27, 2009

Short notes ~ Sungai Tengkala



~ mmg dr awal planning gathering kami ni berubah2. kejap nak buat itu, ini. last2 masa alin tunang, kitorang decide to berkelah kat tengkala mcm bertahun2 dulu tu.. horeay!!! i missssssssss it!

~mlm tu lepak kat Little Island @ sungai ramal dalam. aku tatau kewujudan tempat tu. da byk sgt berubah dah. aku dah warning dorang ni. kalau nak lepak, sila cari tempat yg org x pedulikan kita. sebab kitorang ni kalau da bkumpul, mmg gelak tak hengat. sesilap org yg tgk mmg berbulu! nak2 pulak bila dpt zida yg blur tu. ayat sume tunggang terbalik. and silap menggunakan perkataan.. sapai 1 tahap kitorang gelak, org sume ejek kitorang gelak. well... soriiii

~ mlm tu krame jd ustazah. kitorang bukan je bercerita hal memasing, tapi gossip artis. lepas 1-1.. termasuk hukum hakam. ustazah rohimah... erk!

~ oleh sbb ramai yg tido umah zidah, aku x joinla. aku tido umah kak nuin je. ala... sekangkang kera. tp dah janji pg2 bangun. sbb kalau bole nak gerak 7.30. gila pagi kan???

~ pg2 aku da msg sume tanya da bangun k blum. krame x reply. nasib baik tini jawab.. da... tgh buat sandwich ni.. gud..

~ alin lambat sampai. si min pulak suh tunggu kat tengkala je. sementara tunggu alin, pi beli nasik lemak. oopppss... bukan nasik lemak.. tapi apai kata "makcik lemak".. mua a a a! mmg aku gelakkan apai kaw2!!!

~ sampai tengkala awal... very da syiok sbb x ramai. dpt port yg dulu! seronok sgt!!!! gila syiok. asik gelak je.. i guess i gelak tooooooo much! sampai sakit kepala..

~ dulu selalunya bila g berkelah, aku x mandi. aku akan dok tepi amik gambo. rileks layan jiwang. sbb aku agak takut air. tp kali ni... xde takut dah.. mmg aku terjun je sekali!

~ kat tempat mandi tu, ada batang kayu yg mmg dah bertahun merentang air terjun tu. dulu dalam lg tempat tu so bole buat terjun tiruk. apai ngan alin blaja summersault kat situ la. dorang plak dtg idea nak bergayut sambil main kepit2. yg kalah kompem akan terlucut dan jatuh. org sume main kepit, alin main tendang! sampai arini perut aku berbekas! kena tendang ngan alin! ampehssss!

~ main "cap kelicap kelicap cap cap"... korang tau ke? hahahha.. ala yg dok ikut org sebelah buat tu. sapa salah dia dikira kalah dan keluar dr group. kairin x pandai main.. and sampai sudah dia tak reti main. hahahhahah.. kesian btul bakal pengantin. tapi main kepit teror!

~ makan dan makan dan makan... gelak dan gelak dan gelak... bergambar dan bergambar dan bergambar.

~ ada pulak yg buat percubaan nak merampas tempat.. tp sorry... kitorang punya ok.. hehehhe.. tp akhirnya da tengah ari tu kitorang kalah apabila ada 1 group india yg dtg and sesuka hati mengacau tpt kitorang. sgt ampehs!!! naisb baik da puas mandi.. kalau tak.. mmg aku gadoh ngan india tu!

~ blk lunch kat ayam penyet bangi. sgt tak best ok! zida... kita pangkah tempat tu... next time no more ayam penyet... tq!

~ balik yg sgt penat, sume pakat tdo.. aku da rasa nak demam..

~ bila bersurai.. rasa puas hati sgt. ntah bila lagi nak mcm tu.. gonna miss u guys... next gath, bulan 5. masa kairin kawen.. emmm..... lepas sorang2 nak kawen..

~ akibat dr mandi sungai yang melampau, kak aini anta aku pi klinik kol 1 pagi... erk... aku muntah, demam, cirit birit. hasilnya... 1 lagi mc yg aku dpt. :)

2 comments:

Anonymous said...

'SHORT' nyeeeerrr...

casriena_cute2u said...

SHORT bermakna sy tidak membuat karangan.. terima kasih.. heheheheh!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template