Wednesday, March 4, 2009

I hate panadol tapi...

Smlm balik terus pi Alamanda. Dengan Kak Nuin n yaya.. Ujan sgt lebats petang semalam. Jem tahap gaban yang menyebabkan aku headache.. oleh sbb sakit kepala sgt, aku beli panadol and eat it! aku actually da bajet da yang mayyyybeeeee aku akan allergic dgn panadol tu.

tapi oleh sbb sakit kepala, aku ngap saje... as expected.. mata mula membengkak. balik rumah, mmg x dpt diselamatkan lagi lah. nasib baik tak sesak napas. so malas la nak pi klinik. bengkak ni takpe.. surut sendiri.

time2 cmnilah buat aku sgt teringat kat lelaki yg bernama Muhammad Fareez bin Arbak tu.. biasanya bila aku mcm ni, laju je dia pi anta spital.. tengah malam pun x kisah. and he will wait for me sampailah stabil.. hemmm... bukan x ada kebaikan langsung yg dia buat, of coz ada... tapi.. ntahlah..

Arini pi opis org sume terkunjat tgk mata aku yg dh mengalahkan jepun ni.. sgt hodoh ok! hilang vogue sume. so i have decided to stay in the office seharian.. tiada lawatan utk arini ini. sekian terima kasih! :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template