Monday, March 2, 2009

Kairin said...

kairin said : Aku suka bila ko balik bersemangat!Life is too short to regret.Im quite impress by the fact that uve chose to move on after two fucking miserably weeks!well some people would take months...Syabas.Yes,As i always remind you beribu kali, do things that makes u happy, imporove the inner you. Ko je tahu macamana nak buat perkara apakah itu. Ramai org tak suka aku diving, masuk hutan, buat benda pelik2, tapi aku peduli hapa?itu je cara aku nak happy, to feel good bout my self. in the end of the day,ko yang tahu nikmatnya.Knowing you bertahun- tahun,u are absolutely one hell of a woman. fuck off those men who makes you hurt, who does not know to appreciate u.Its their loss.pedulik kan jantan sebegitu.byk lagi yang bagus di luar sana.U deserve a better man.diorang ni cuma drama bersiri je dalam life..lagi banyak episode yang menarik.so chin up! love u.jumpa ptg ni!xoxo

~ i rcvd above comment today... from my beloved kairin.... thank you so much for the words friend.. yeap, 2 fucking miserable weeks.. miserable sgt. kalau x kuat iman ni, aku goyah. tapi alhamdulillah berkat sokongan family and friends, i've gone thru it biarpun payah (kak nuin selalu ingatkan aku.. nahkan.. da seminggu.. 2 minggu.. dan seterusnya!)

menghentikan derita tak bermakna aku lupakan semua.. dlm hati, Allah je yang tau. There's certain time where aku teringat moment2 happy.. yang cukup buat hati aku sgt sedih. its all gone sekelip mata tanpa aku tau mana silap aku di khianati sebegitu rupa... but i have move on.

move on means, aku tak lagi mengharapkan utk kembali. its also means aku dah tak nak lagi meratap sedih atas apa yg jadi. move on means, aku terima qada dan qadar tuhan yang jodoh itu tiada dan aku dikhinati lagi.

Herm.... aku tertanya2 jugak, tak cukup baik kah aku dlm relationship. everybody told me that i am too good to be true in relationship. yeah.. i admit that. tapi ntah la.. aku tertanya jugak, mungkin kah kebaikan aku tu salah? sebab tu aku asyik dikecewakan? or mcm yaya ckp.. bukan aku yg salah. tapi org yang aku pilih tu salah. emmm.. maknanya aku dah byk kali buat pilihan yang salah lah?

anyway... i will try my best for myself. so far, even aku blum mampu balik kerumah or jalan2 kenangan, paling tidak aku tak lagi meraung... kdg2 airmata tu bergenang bila rindu datang, tapi aku mampu pujuk hati, jangan menangis utk sesuatu yang dah pasti bukan terbaik utk aku.. tapi sesekali... aku harus menangis... menghambur segala duka hati..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template