Wednesday, March 4, 2009

Realiti...

Aku tak selamanya boleh lari dr realiti.. i need to face it. tapi aku takut.. aku takut aku x mampu nak deal dengan kesedihan yang mungkin akan buat airmata aku ni tumpah setumpahnya.. i might not be able to deal with feelings yg akan muncul bila aku tgk semua kenangan...

Ive been escape for 3 weeks now.. i cant escape forever. mcm kak nuin ckp, sebulan ke 2 bulan ke 3 bulan ke aku escape, sooner or later aku tetap kena face the truth.. but there'll be 1st step to make.. hermmmm...

Aku rasa aku tau apa akan jadi kalau aku balik ke alam nyata tu.. aku akan meraung.. aku akan menangis semahunya.. tapi aku kena jugak balik... aku kena jugak kuatkan hati.. Aku tak tau apa lg yg akan aku rasa.. sedangkan sekarang, aku dah terasa sedih..

Ya Allah.. tabahkanlah hati ini.. Kuatkanlah diri ini..

1 comment:

Heru Cahaya H said...

It's cool. Thank's very much.

I invite you, visit my blog
iOu
to share your informations and experiences

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template