Tuesday, December 22, 2009

~ Luahan perasaan ~

Hemmmm.. i dunno y.. tp terasa nak meluahkan sesuatu. aku tak tau la apa yg bakal aku taip sebenarnya. ikut apa kata otak yg asyik berfikir ntah apa2 + kepala yg sgt sakit. i wish i could sleep now sbb esok nak kna bgn pagi, training. tp ntah.. still la terkebil2.

People arround me keep telling me that my face look so stress. sampaikan si bobo (trainer yg berborak ngan lyn + kam) pun ckp muka aku nampak mcm tu. aiks.. jelas sgt ke? emmm.. aku tak tau apa yg aku stress sgt. tp aku kena admit, aku mmg x pandai nk berlakon. what ever shows at my face, itu la aku masa tu. cuma kalau aku sedih, aku boleh buat2 bahagia.. tp lately lakonan aku x berapa berjaya bab tu.

kerja skrg stressful... pk nak meet target, mana nk ccr lubang2 bisness, mana nak kejar ke hulu kehilir, mana nk kira sakit hati x dpt kerjasama lagi.. but so far rasanya aku boleh catch. kengkawan ramai yg boleh tolong. tp sakit hati + sakit kepala la jugak..

personal life? hemm... ni menambahkan stress kot. hati masih sakit. kkdg aku nangis jugak. biarpun x seteruk dulu. bila2 teringat kat dia, aku sedih... sedih sgt. tp bila pk balik, aku kena ingat, itu takdir aku. aku kena ingat yang dia bukan terbaik utk aku. aku kna bersyukur sbb dia dah x ada lg dlm idup aku. sedih, sedih la.. sedih sgt. sbb dgn dia perasaan tu lebih dr org2 lain sebelum ni. tu pasal aku lebih terluka..

kalau ckp pasal luka hati, mmg dah tak tau mcm mana nak describe. sgt luka ok. tapi bila pikir balik, aku hope ini la last hati aku sakit. ini la last org buat aku mcm ni. lepas ni mana tau, aku jumpa org yg mmg nak jaga aku kan. tp aku yakin aku akan jumpa. sbb selama ni aku dah rasa mcm2 dah.. so aku hope lepas ni aku boleh dpt bahagia yg aku nak. aku pun dah tgk mcm2.. aku hope aku tak terima nasib mcm org2 lain.. emmm..

skrg, aku cuba kurangkan mengeluh. aku tau aku x klua hu ha hu ha mcm dulu2.. aku blum ada keinginan mcm tu. aku tau aku byk bwk diri. ntah..kkdg aku rasa aku dah byk susahkan org. susah kan kawan2 bila aku mula2 frust. so skrg xpelah.. aku dok dendiam lah. kesian kat org nak dgr sume hal aku.

kdg2 aku terasa nak mencabar diri buat semua benda yg aku avoid sblm ni. aku terasa nak pi tgk movie kat cineleisure, aku terasa nak pegi jln2 kat bandar sri damansara tu, pusing sana sini, pegi sana sini, tempat2 yg mmg aku ignore selama ni. tp aku takut... aku takut hati aku sakit tgk semua tu.. aku tak nak rasa nyilu, pedih tu semua. tp bila pk, sampai bila? org tu bahagia kat sana. aku???

ntah.. sampai bila nak mcm ni.. hem.. beratnya kepala nk fikir.. makin sakit kepala... aku terkebil2 xleh nak tido tetiap mlm.. org tu tido je agaknya.. x susah2 nak pikir ttg sedih k apa k..
penat lah.. kan bagus kalau aku kat tempat dia?? aku nak duduk di kedudukan tu. yg sesuka hati melukakan!

arghhh.. aku dah start tensi.. kena berhenti.. nih luahan perasaan yg ntah apa2.. i hate all this feelllingggggggg!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template