Monday, December 21, 2009

~ Aduh.. sakit kepala aku ~

Last nite mengalami headache yg sgt hebats!! sampai menonggeng. menangis ok! annies siap tolong picit. dia kesian kat mummy yg dah menangis nih. ntah kol bape la aku terlelap. bgn still sakit. trus drive balik kl pi office. byk keje aku sebenarnya.. adeh.. sampai skrg kepala aku still sakit nih! aduh..

and now, still kat office. aiyooohhh.. pening2.. planner utk tour aku tak siap lagi nih. hemn.. penat otak memikirkan nak kehulu kehilir nih. urgh! org kata seronok dpt jenjalan. wah.. kalau perginya berjalan2 mkn angin mmg seronok. tapi kalau dah namanya pegi bekerja.. penat seh!! so arini mengelat gym. minggu ni dpt 2 kali je lah sbb aku amik cuti on wednesday.

Chatting wit someone... aku pernah mention mamat nih b4. tak pasti kat sini atau kat my friendster blog (teringat zaman kegemilangan memblogging dulu). ada apa dengan dia?? he wanted to come down to KL (frm singapore) utk holiday + berjumpa aku + celebrate my birthday! even its belated, tp of coz aku hargai. aku hargai apa yg org buat utk aku. cuma ada org2 yg tak pernah hargai apa pun yang aku pernah buat utk dia..

i known him for past 4-5 yrs. tp tak penah jumpa. walau kat ceruk dunia sekali pun dia, he will call me. chat kat ym tu mmg selalulah kan. so.. hopefully this time aku jumpa dia lah. =)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template