Saturday, December 5, 2009

Its december..

It's december again.. diam2 dah hujung tahun dah. 2009??? not a good year for my luv story.. another broken heart. berkali2.. how pathetic. how i wish to have a god relationship with someone. kekal sampai bila2.. herm.. blum rezeki nampaknya..

tapi xpe.. ada sebab kenapa semua tu blum terjadi.. Allah itu lebih tahu apa yang terbaik utk aku. Allah takkan menduga kita lebih dr yang kita mampu. i told someone yang jatuh berkali2 buat aku rasa tak mampu dah nak bangun. but that someone said : tapi ko bangun jugak kan? kalau tak, xla mcm ni harini...

yeah.. alhamdulillah.. biar byk kali pun mamat ni sakitkan aku, menyusahkan aku... setiap kali tu jugak aku still mampu bgn balik biar pun pernah sekali jatuh terduduk. sebab aku kuatlah tuhan duga aku mcm ni. takpe.. semua tu bg aku pengajaran.. aku masih belajar ttg hidup.

Keje baru.. alhamdulillah.. hopefully kekal sampai satu tahap aku mampu buat bisnes sendiri.. Insya Allah.. family getting better.. and aku tgh usaha selesai kan semua 1-1..

ermmmm... its new me.. im happy with my way now.. ish for coming soon birthday??? Adala... :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template