Saturday, December 26, 2009

~ Birthday wishes ~

Its, my birthday! Yeap. FB. . sgt penat sbb sgt bz dgn persiapan cukur jambul mikhail esok. sgt penatsssss! esok lepas majlis mmg aku terpukang! hehehehhe! kalau tak tau apa makna terpukang sila cr dlm kamus. 3 ekor kambing telah selamat di masak. tunggu utk org makan je esok. i wish esok aku masih larat bangun ok!

Well... aku dpt beratus besday wish kat FB.. thank u so much!!! senyum lebar aku bila tgk. semua mendoakan yg terbaik. insya Allah.. aku harap doa kalian tuhan makbulkan. terubat hati.. aku admit aku mengharapkan seseorang wish aku besday. tp... mmg xde lah. means mmg dia tak ingat lah. emmmm... xpelah. org x lg ingat kan aku la tuh..

aku x larat sgt ni.. esok2 la aku update gambo kambing... penatsssssssssssssss!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template