Saturday, December 26, 2009

~ Done! ~


Wahhhhhh sgt penat ok! tgp Alhamdulillah... kenduri berjalan lancar.. yg penting makanan cukup, tetamu dpt makan, happy.. sudehhhhh.. sesiapa yg tertonggeng, terpukang atau apa jua keadaan di sebalik kenduri tu, nasiblah kan..


i'm waiting for my "tumbang" time. gambar sume dlm camera mereka2 yg berkenaan, so x dpt la nk tunjuk.. apa yg interesting? aku pakai bj kurung hanya utk 2 jam shj. lepas tu tukaaaaa... susah aku nak bergerak haih! mls nak kira vogue ke apa ke. kalau dah jd tuan rumah, mmg melawa tu x perlu ok.. haha


erm.. lain mcm plak rasanya skrg. when people ask me about kawen, dulu boleh buat lawak2 lagi. tp skrg sume org tanya dengan penuh serius!!!! and its shocked when ma ngan abah pun dah start serius asking! wah wah wah.. ini bole mendtgkan tekanan... and aku nak pitam jap.. ha... pengsan2...
haih... nak buat mcm mana. aku phm apa semua org nk. tp bila masih blum diizinkan tuhan, aku redha.. tp x bermakna aku x buat apa2.. aku usaha.. dah usaha sedaya upaya.. ermmm.. mls nak ckp dah.. ni je lah utk arini.. lain mcm dah rasa..

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template