Wednesday, December 16, 2009

~ True Fitness ~

Semalaman susah nak tido! tatau lah kol bape aku terlelap tu! bangun pi ofc. ptg ada meeting. lepas meeting blurrrrr.. aku ada byk sgt benda nak kena buat. january, start la misi jelajah 1 malaysia aku ni. uwaaaaa.. help!! kalau tak, mmg HELL la aku kan.. mua a a a a a...

I starts my first gym session today. Kam ngan lyn mmg excited la nak membelasah aku cukup2 kan. ok la.. syiokkk! alah, ada pass kan, guna sajorkkk! habis sbulan ni, berenti la aku. nyeh nyeh nyeh! tempat yg sgt sesuai utk aku sekarang. i like!!! boleh bersenam, boleh makin menguruskan badan, dan boleh mencuci mata!!!! mua a a a a a! dah sempat dah jeling menjeling n berkenalan tadi! i'm loving it!

erk? nak excercise ke nak cr jodoh ni?? haha! but who knows.. ntah2 dah di tulis kat luh mahfuz jodoh aku kat true fitness tu kan?? kuang kuang kuang! bongok rina ni tau! well, seriously. ada kawan kan, so mmg semangat la nak buat itu ini. stamina aku not bad. badan pun x rasa sakit sgt. so no worries..

bila dah penat camni, balik umah, tido. lalalalala... sukeeeee... takde la aku menghabiskan masa dgn berfikir, menyusahkan hati sendiri, anti social kan.. well.. nntkan saje progress nya yah! =)

dlm pass tu ada mcm2.. total semua sekali is 399.. which aku x bayo byk tu pun. dpt 4 kali yoga session, back massage.. LIKE! nnt aku upload la gambo. cable tak jumpa. =)



* aku teringat ada org suh sgt aku pi gym sbb nak sgt tgk aku kurus kan. well.... aku buat ni utk diri aku! aku akan buktikan sesuatu!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template