Wednesday, December 2, 2009

I am @ ...

Penatnya harini.. penat badan penat otak.. arini ada meeting @ tropicana. penat aku mengharung jem pg2.. pastu meeting pun mcm2 rasa ada. sakit ati ada, puas ati ada... urghhhh! im so stressful!! dah la lepas ni kena pusing 1 malaysia.. uwaaaaa!! travel is fun, tapi penat beb.. dgn advance dr finance yg mcm haraaaammm tu, susah la.. hemmmm... aiyoooh! huru hara lg la muka aku lepas nih!

lately aku xde selera nak makan. last few days bought some baju utk p kerja. lama x bli bj keje kan. mmula si dila ngan kamm dok suh try.. tp aku tgk xde size aku. aku x nak ah.. sbb aku tau la kecomelan aku ni kan. aku pakai saiz 44 - 46 je beb. kalau kat situ size paling besar pun 40 mana nak muat. tp dila paksa gak try. aku pun sarung jugak lah kan (tanpa masuk ke fitting roon ok!) surpriseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! i am @ size 40 now!! biar betik!! mmg la org dok bebel aku dah kurus, tp x kan la sampai pakai size 40 kot! mmg menipu btul lah size baju tu kan!

i try another one. btul la..size 40 aje.. me likey!!! tp tuhla.. kalau kurus sihat, xpe lah.. nih kurus merana.. hemmmm... beli skirt yg cun.. size 31! its impressive!!! :)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template