Friday, December 25, 2009

~ Happy 30th birthday to me ~

Alhamdulillah... walau pahit, walau sakit, walau perit pun hidup, aku masih diberi peluang bernafas di atas bumi tuhan ini for 30 yrs.. Aku mau terus tabah, aku mau terus cekal kerana setiap nafas ini disertakan dugaan yg harus aku bayar..

Tahun ni, tak lg seperti tahun yg sblm ini.. tak lagi seperti yg dulu2 nya.. hanya aku yg tau apa beza nya. its sad.. tp aku tau.. ada hikmah atas semua ni..pertama kalinya airmata jatuh on birthday. hanya aku yg tau kenapa air mata itu..

Ya tuhan, aku mohon kekuatan, aku mohon ketabahan. utk aku terus menghadapi segala dugaan mu selagi diizinkan oleh mu. Ya Allah.. aku mohon dikurniakan kebahagiaan, aku mohon dikurniakan rezeki yg murah..

4 comments:

Unknown said...

HAPPY BELATED B'DAY DEAR!!!!

Where is the cake??

CaSRieNa said...

Hi qayed.

I forgot to snap the cake pic.. =) anyway.. thanks!

NuiN said...

Happy belated b'day, sorry akak tak smpt nak wish on the day itself, having family tough time.

CaSRieNa said...

tq! xpe ah kak.. sy memahami.. semuanya ok?? sy cr akak kat ym, x online pun.. online buzz sy eh.

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
 
Dear Diary Blogger Template